Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Περιήγηση στην Αθήνα των crafters

Όπως και πολλές άλλες γυναίκες/μητέρες που δεν εργάζονται, έτσι κι εγώ από τότε που γεννήθηκε η μικρή μου κόρη έχω περιορίσει πολύ τις μετακινήσεις μου. Εχθές, όμως, ήρθε η μανούλα μου από το χωριό, και ξαφνικά ένιωσα "ελεύθερη". Θα έμενε με την Έρη μου  με μεγάλη της ευχαρίστηση.

Άδραξα κι εγώ την ευκαιρία και ........ έφυγα για μια μεγάλη εξερεύνηση στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Μοναστηράκι. Ήθελα να επισκεφθώ καταστήματα που γνωρίζω και άλλα για τα οποία διάβασα στο internet από φίλες blogger.

Αυτό που μου αρέσει στο Μοναστηράκι και τη γύρω περιοχή, είναι ότι έχει συγκεντρωμένα τα καταστήματα ανά είδος εμπορευμάτων.

Μπήκα σε καταστήματα υφασμάτων στην Ερμού και στην Αιόλου (πλατεία Αγ. Ειρήνης) όπου βρήκα πολύ καλές τιμές και τεράστια ποικιλία. Ζαλίστηκα με τα τόσα που είδα και στο τέλος δεν πήρα και τίποτα. Δυστυχώς, δεν πρόλαβα να πάνω στη Νικίου που έχει υφάσματα κάθε είδους με 1€/μ. Προσοχή, λειτουργεί μόνο πρωί.

Πέρασα από τη Ρόμβης με τα απίστευτα καταστήματα με υλικά ραφτών απ'όπου πήρα δαντελίτσες, κλωστές, κουμπάκια. Δεν έχουν μόνο αυτά βέβαια. Εκεί θα βρείτε μια απίστευτη ποικιλία με υλικά για ράψιμο, για τσάντες, για κοσμήματα (ανάλογα με τη φαντασία σας). Επισκεφθείτε τα και μη διστάσετε να τα εξερευνήσετε.

Ανέβηκα προς τη Σταδίου, πίσω από το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο ψάχνοντας για την πλατεία Καρύτση. Οι θεατρόφιλες θα το βρείτε πολύ εύκολα γιατί εκεί βρίσκεται το θέατρο Μουσούρη. Σε μια στοά στην Άνθιμου Γαζή βρίσκονται δύο καταστήματα θησαυροί για τις χειροτέχνες. Το Φελιζόλ και το D.I.Y. center στο οποίο θα βρείτε κάθε είδους κόλλα, καθώς και υγρό γυαλί σε αρκετά καλή τιμή.

Κατά την επιστροφή στο Μοναστηράκι, μία ίσως και δύο ή και τρεις στάσεις, στην Ευαγγελιστρίας και στα γύρω στενά, στο Kangaroocrafts για υλικά κατασκευών, και νήματα, στο Εργόχειρο για νήματα, κλωστές και υφάσματα για τα κεντήματά μας και πολλά άλλα καταστήματα για πλέξιμο.

Μην ξεχάσω να αναφέρω τα καταστήματα της οδού Πραξιτέλους Diva, για χάντρες, σύρματα, ημιπολύτιμους και πολύτιμους λίθους, και ότι άλλο για το κόσμημα. Επίσης, στο Nikolisgroup τεράστια ποικιλία και πολύ καλές τιμές ανά μονάδα. Το μόνο "πρόβλημα" είναι ότι πουλάνε χονδρική και οι ποσότητες είναι μεγάλες, και κατά συνέπεια και το συνολικό ποσό. Στη λιανική του οι τιμές δε διαφέρουν από τα υπόλοιπα μαγαζιά του είδους. Υπάρχουν βέβαια και αρκετά ακόμη μικρότερα μαγαζιά από τα οποία μπορείτε ν'αγοράσετε αξεσουάρ για την κατασκευή κοσμημάτων.
Στην οδό Πραξιτέλους βρίσκεται και το Art and Hobby με ότι μπορεί να σκεφτεί κανείς για τις χειροτεχνίες του και με ανθρώπους πολύ πρόθυμους να εξυπηρετήσουν.

Μετά από τέσσερις ολόκληρες ώρες περιήγησης ευχαριστημένη αλλά και πολύ κουρασμένη, το μόνο που ήθελα ήταν να γυρίσω σπίτι μου. Για να πω την αλήθεια, μου έλειψε λίγο και το μικράκι μου. Η αγκαλιά που μου έκανε όταν γύρισα ήταν μοναδική.
Τελικά, αξίζει πολλά αυτή η μικρή ελευθερία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου