Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Βοήθεια, έχασα τους Αναγνώστες μου

Από την αποφράδα εκείνη μέρα, την 1η Ιουλίου εννοώ, δεν μπορώ να δω τους Αναγνώστες στο blog μου. Στην αρχή δεν έδωσα σημασία. Σε κάποια φιλικά blog που επισκέφθηκα, οι Αναγνώστες ήταν στη θέση τους. Σκέφτηκα ότι πάλι κάποιο πρόβλημα με τη σύνδεσή μου υπάρχει και το άφησα να περάσει. Το κακό όμως συνεχίζεται κι εγώ αρχίζω ν'ανησυχώ. Διάβασα και κάποιες αναρτήσεις σχετικά με το τι θα έπρεπε να έχω κάνει πριν και τώρα ζητώ τη βοήθειά σας.
Παρακαλώ πολύ-πολύ (κλαψ-κλαψ) και στα γόνατα πέφτω και ότι χάρη μου ζητήσετε θα σας  κάνω (σνιφ-σνιφ) για να τους φέρω πίσω.
 
Βοηθήστε με!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

6 σχόλια:

  1. καλημέρα..εγώ το βλέπω κανονικά το γκάτζετ των αναγνωστών..13 μέλη με 13ο εμένα,που έγινα μέλος σου χθες...δε ξέρω γιατι δε σου το δείχνει...απο οτι γνωριζω δε θα καταργηθει τελικα νομιζω το γκατζετ αυτό...
    σε καλωσοριζω και επίσημα στο μπλοκ μου, ευχαριστώ που έγινες μέλος..θα χαρώ να τα λεμε στις αναρτήσεις μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δελφινάκι, καλώς σε βρήκα και καλώς όρισες. Μου το είπε κι άλλη φίλη πως εκείνη βλέπει κανονικά τους αναγνώστες μου αλλά ότι δεν μπορεί να δει τους δικούς της. Μεγάλο μπέρδεμα τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ουφφ ολο προβληματα αυτός ο μπλογκερ.. καλώς βρεθήκαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και εγώ σε βλέπω κανονικά!αν αυτό βοηθάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστω κορίτσια. Εγώ εξακολουθώ να μην το βλέπω, αλλά αφού εσείς τα βλέπεται όλα κανονικά σημαίνει πως η ζημιά δεν είναι μεγάλη. Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστω κορίτσια. Εγώ εξακολουθώ να μην το βλέπω, αλλά αφού εσείς τα βλέπεται όλα κανονικά σημαίνει πως η ζημιά δεν είναι μεγάλη. Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή