Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Κολπάκια στο blog

Μου έχει τύχει πολλές φορές και ενώ κάνω την περιήγησή μου σ'ενα blog να θέλω να ρίξω και μια ματιά στις αναρτήσεις των φιλικών blog. Πατώντας λοιπόν πάνω τον σύνδεσμο/link να ανοίγει στην ίδια καρτέλα και όχι σε νέα, οπότε για να επιστρέψω στο αρχικό blog να πρέπει να χάσω το νέο. Σκεφτείτε τι θα γίνει αν μέσα από κάθε blog έχω ανοίξει ένα νέο και ξανά ένα νέο και πάει λέγοντας.
Εδώ θα σας δώσω τα βήματα που μπορούμε να ακολουθήσουμε ώστε να ανοίγουν όλοι οι σύνδεσμοι/link του blog μας  σε νέα καρτέλα.

1. Σύνδεση στο blogger

2. Πρότυπο

3. Επεξεργασία HTML

4. Με τη βοήθεια του Ctrl+F ψάχνεις το:                           

5. Όταν το βρεις, ακριβώς από πάνω του βάζεις το:



6. Αποθήκευση και τέλος.

Εύχομαι να σας βοήθησα με αυτή την ανάρτηση. Θα φροντίσω να κάνω κι άλλες, με απορίες και προβλήματα που αντιμετωπίζω κι εγώ η ίδια.

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ελένη μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου!! Απλά πρέπει να εγκριθούν τα σχόλια γι αυτό αργεί!!!! :D Φιλάκια πολλά πολλά κι εύχομαι να το κατευχαριστηθείς!!!! Καλό σ-κ να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιορτινό ντεκόρ και συμβουλές για τα blog! Καλώς βρεθήκαμε και ευχαριστώ για την σαφέστατη, βήμα βήμα ανάρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σαφεστατη και κατατοπιστικη ωραιο χριστουγεννιατικο ντεκορ ... περνα απο το σπιτακι μας να παραλαβεις το βραβειο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή